Arhivă blog

sâmbătă, 15 ianuarie 2011

ANUNT IMPORTANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BUNA ZIUA ....tuturor vizitatorilor site-ului ORIENTMARKET.....astept comentarii pozitive dar si negative din parte dumneavoastra si va multumesc anticipat pentru ele,.ma ajuta foarte mult in determinarea si perfectionarea mea dar si a site-lui meu

*o vizualizare rapida a produselor se poat realiza pe youtube adresa : MrAmirah73.

**va rog sa participati si la cercetarea de marketing din josul paginii.

***toate produsele se afla in arhiva....in jur de 205 ...si sunt UNICAT  (nu exista 2 la fel)

****mi-ar place ca fiecare ...sa gaseasca ceva dragalas aici si sa fie multumit.

*****orice nelamurire sau intrebare, va rog sa mi-o adresati.

******orice dorinta a dvs. va rog sa mi-o scrieti,  pt ca cine stie....cum se spune.."aveti grija ce va doriti ca s-ar putea sa vi se indeplineneasca"...si eu va stau la dispozitie

Niciun comentariu: